Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel?

    Uitsluitend op afspraak, zou je de bestelling kunnen afhalen in Alkmaar.

  • Welke betalingsmogelijkheden heeft u?

    IDEAL of via Bank overschrijving

  • Biedt u levering op dezelfde dag aan?

    Spoedopdrachten, ja mits voor 11:00 uur besteld. Andere bestellingen worden binnen 1 - 3 werkdagen geleverd.


  • Hoe lang heb ik om een product te retourneren?

    Indien de bestelling in de zelfde staat is als dat het is geleverd kan het binnen 14 dagen geretourneerd worden. 

  • Hoe verander ik een besteldatum?

    Indien een andere leverdatum wenst. Bel of whatsapp ons direct naar +31 6 14931277 of mail ons op info@rstick.nl

  • Waar worden uw producten gemaakt?

    Al onze producten worden op locatie gemaakt.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Dat is vervevelend. Misschien klopt het email adres niet of is er een foutje bij ons :-) 

    Neem contact met ons op via +31 614931277 of via info@rstick.nl

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken?

    Via het opgegeven email adres sturen wij de notificaties met de track en trace code.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Wij zijn te bereiken op whatsapp of bellen op telefoonnummer: +31 614931277. Mail: info@rstick.nl